sobota 6. října 2012

Kari-story

Ahoj všem podeváté,
dnes jsem zjistila, proč je vhodné vyhýbat se barevným potravinám, pokud máte průhledné gumičky na zámečcích :D

Dala jsem si kari... Já vím, asi si klepete na čelo, ale já ho měla mít k obědu na návštěvě a tak jsem si prostě řekla, že to zkusím (ani jsem nemohla říct ne)... Gumičky mi vydržely průhledné již dlouho, zbývají mi 2 týdny do další výměny, takže proč ne?! A kupodivu moje gumičky (kolem stále průhledných zámečků) nabraly žlutý nádech, jako bych měla jít na výměnu už zítra. Vypadá to trošku žlutější než těsně před výměnou posledně... Sama jsem zvědavá, jak to bude vypadat za 14 dní. Navíc jsem se tak trošku přestala vyhýbat kávě, protože jí potřebuju, pokud mám na přednáškách udržet oči otevřené :)  Myslím ale, že kafe tomu nedalo tolik, jako dnešní kari rýže.

Musím však pochválit svůj bílý drátek- oblouk. Jelikož už je hranatý a ne kulatý, všichni mě strašili, že se bílá odře a bude vidět kov, že to nebude hezké. Že bílý oblouk nevydrží bílý, nemá to cenu. Tak, dámy a pánové, můj hranatý oblouk je zepředu stále běloskvoucí. Přiznávám, že se mi trošku shora ošoupal, ale zepředu je stále celistvě bílý. A překvapivě ani po útoku kari nezměnil svou barvu.

Přemýšlím nad uspíšením výměny, ale nejspíš to dva týdny přežiju a nebudu se na denním světle moc smát. Fajn je, že v hospodách a všude "uvnitř" mají umělé světlo žluté barvy, které tohle skryje. Jen venku se nebudu radši moc usmívat, abych lidi neznechutila svým "zažloutlým chrupem" :D A vsaďte se se mnou, že příště podobnou blbost neudělám... I kdyby mě mučili, tak do kari nejdu! Alespoň ne dřív jak týden do další výměny oblouku a gumiček... Tak uvidíme :)

Vaše E_liška 

2 komentáře:

  1. já mám naštěstí růžové gumičky, mám 3 týdny do výměny, a už teď přemýšlím, kterou barvu si dám :D jinak mám klasická kovová rovnátka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě čeká, až budu mít spodní- taky kovové :) Teď to nemám moc těžký, když chci buď průhledný nebo průhledný... :D

      Vymazat